Lestijden
Inschrijving
Inschrijf formulier
Privacy beleid

Inschrijving, contributie en betaling:

Inschrijving:

Bent u nieuwsgierig geworden na het lezen van onze website, kom dan ook de sfeer in de praktijk proeven. U kunt altijd twee proeflessen bij de discipline van uw keuze (selectieturnen is uitsluitend op uitnodiging) volgen. De gymzaal waar de trainingen worden gegeven vindt u aan de Kempe 45, 7371 BT in Loenen.

Bij “Inschrijfformulier” vindt u het inschrijfformulier. Deze kunt u downloaden of in de zaal afhalen en ook daar weer inleveren. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen via het contactformulier op deze website of bij het bestuur.

Contributie: m.i.v. 1-1-2024;

Recreatiegroepen €  16,- per maand voor 1 lesuur*
 Springgroep €  16,- per maand voor 1 lesuur*

Selectieturnen €  46,- per maand (is op uitnodiging)
 Fit&Shape €  19,- per maand voor 1 lesuur
 Demo team €  16,- per maand voor 1 lesuur

*Voor de combinatie van 1 les recreatiegym met 1 les springen betaalt u €26,- per maand.

Uiteraard zijn er ook andere combinaties mogelijk. Dit in overleg met de penningmeester.

Overige kosten

Inschrijfgeld (eenmalig) €   6,-

Betaling:

Ons bankrekeningnummer is: NL35RABO0336764413 t.n.v. Gymnastiekvereniging De Kempers te Loenen.

Tijdens de vakanties is gewoon contributie verschuldigd. Bij opzegging geldt een opzegtermijn van 1 maand. Opzeggen dient schriftelijk te gebeuren t.a.v. de ledenadministratie, voor het einde van de maand. Vanaf de eerste dag van de volgende maand gaat de opzegtermijn in.

Let op: Met ingang van 1-1-2016 maken we gebruik van automatische incasso. Dit formulier kunt u ook downloaden bij Inschrijfformulieren.